onsdag 19 augusti 2015

Waiting on Wednesday - Vecka 34

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!

Lair of Dreams
Av Libba Bray
Releasedatum: 25 Augusti 2015
21343672
After a supernatural showdown with a serial killer, Evie O'Neill has outed herself as a Diviner. Now that the world knows of her ability to "read" objects, and therefore, read the past, she has become a media darling, earning the title, "America's Sweetheart Seer." But not everyone is so accepting of the Diviners' abilities...

Meanwhile, mysterious deaths have been turning up in the city, victims of an unknown sleeping sickness. Can the Diviners descend into the dreamworld and catch a killer?

 Kommentarer:
I skrivande stund har jag 11% kvar av The Diviners och jag gillar den SÅ mycket! Jag trodde att uppföljaren Lair of Dreams redan hade släppts eftersom den första boken släpptes 2012(!). Men till min förvåning såg jag att den har releasedatum nästa vecka! Snacka om tajming!! Jag är så spänd på uppföljaren och planerar att köpa hem den till min kindle så jag kan läsa den direkt om jag känner för det :) 

Är det någon som har gått och väntat på den här boken några år nu efter att ha läst den första när den kom ut? 

1 kommentar:

  1. Jag har haft första boken hemma i bokhyllan sedan 2012, men av olika anledningar inte plockat upp den. Men mest faktiskt för att uppföljaren har blivit uppskjuten så många gånger. Så det kanske börjar bli dags nu.. :)

    SvaraRadera