tisdag 7 juni 2016

Sommarvärme!

Hej! 
Hur fantastiskt väder har vi inte haft den senaste tiden! Dock är det inte lika lockande att sätta sig inne vid datorn så bloggen har kanske blivit lite lidande. Men man får passa på, snart är säkert regnet tillbaka :/ 

Förra veckan var jag och besökte den nya SF-bokhandeln som har öppnat i Malmö!! Butiken är nu dubbelt så stor och jättefin, definitivt ett välbehövligt lyft. Jag fick med mig en bok hem och det var inte vilken som helst utan ett mycket, mycket efterlängtad sådan:

The City of Mirrors - Justin Cronin

Sista och avslutande boken i The Passage-serien. Den första boken i den här serien är nog min absoluta favoritbok, bok två kunde inte riktigt leva upp till det så nu är det väldigt spännande att se vad den här hamnar på omdömeslistan. Jag håller tummarna för att den ska vara sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar