fredag 12 augusti 2016

Cover Reveal - Dawn Study

Är detta den absolut sista boken i Snyders The Chronicles of Ixia-serie? Det är den nionde boken så det är nog dags. Tyvärr! Jag har läst alla åtta hittills och gillar dem SÅ mycket! Här är omslaget till Dawn Study:
16130760
Dawn Study Maria V. Snyder
Study #6, Soulfinder #3
Releasedatum: 31 Januari 2017


Det håller sig till samma design, inte de mest inspirerande kanske men det viktiga här är inte omslaget utan innehållet! Ser SÅ fram emot den 31 Januari. Tror denna avslutning kommer vara episk!!

16130760
Det är i alla fall skönt att de tre matchar!


Vad tycker ni om det nya omslaget?
Längtar ni också efter boken?



2 kommentarer:

  1. Jag gillar omslaget mycket. Men eftersom jag har serien i UK omslagen, så får jag väl vänta och se. Men det ovan är nog min favorit hittills. Och längtar ju halvt ihjäl mig efter boken. :)

    SvaraRadera
  2. Det här kanske man ska ge en chans! Har faktiskt inte hört talas om serien... Men tycker verkligen om framsidorna!

    SvaraRadera