torsdag 11 december 2014

Cover Reveal - Unspoken

I förra veckans Top Ten Tuesday hade jag med Unspoken av C.C Hunter på min lista som en av de böckerna jag ser fram emot under 2015. Jag hade då helt bort att göra ett Cover Reveal-inlägg när de släppte omslaget så här kommer ett nu, lite sent bara^^

Unspoken - C.C Hunter
Releasedatum: 14 Juli 2015


Än har jag bara hunnit med att läsa Reborn, den första boken i den här spinnoff-serien men jag ser verkligen fram att läsa både Eternal & Unspoken! När det kommer till omslagen är det inte världens snyggaste omslagsserie men jag gillar dem och de passar bra in på handlingen. Unspoken är i alla fall min favorit av de här tre. Jag gillar färgsättningen och håret!

Shadow Falls: After Dark


Vad tycker ni om omslaget? Är det en serie ni vill läsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar