lördag 13 december 2014

Insurgent Trailer!

Igår den 12/12 släppes den officiella trailern till Insurgent som går upp på bio den 20 mars 2015. Precis som i den lilla snutten de släppte i november är den här trailern full av action, teknologi och våld! Den ser enormt välgjord och påkostad ut och jag verkligen fram emot att gå och se den på bio i mars!

Det var ett tag sen jag läste Insurgent och jag kan inte riktigt avgöra vad som är med i boken och vad som inte är med. Men det var definitivt saker som jag inte alls kommer ihåg, jaja det blir ju alltid så med filmatiseringar av böcker!

Men vad tycker ni om trailern? Är ni peppade på att gå att se den i mars?

En väldigt futuristisk och ball poster för filmen!

2 kommentarer:

  1. Hm... Jag känner typ inte igen nånting från boken! Vad märkligt! Verkar storslaget dock...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite så kände jag med... Men det verkar som sagt riktigt påkostad och storslagen!

      Radera