måndag 13 april 2015

Omslagsserie - The Elemental Trilogy!

Jag har velat påbörja den här serien ett tag men det verkar aldrig bli av.. Men jag satt precis och tittade på alla böckerna och kan inte riktigt släppa hur snygga alla omslagen är!

The Elemental Trilogy


Det här är definitivt en serie jag vill ha i fysisk kopia istället för på läsplattan! Jag älskar de här omslagen! Jag kan dock inte bestämma mig för vilken jag gillar mest, tvåan eller trean... :)

Den tredje boken The Immortal Heights släpps nu i oktober så man skulle kanske ta tag i denna serien lagom till att den släpps! 


Har ni läst någon av böckerna eller planerar att göra det??

1 kommentar:

  1. Jag har läst de två första och rekommenderar dem verkligen. Superbra böcker och som jag mycket väl kan tänka mig att du skulle tycka om. :)

    SvaraRadera