tisdag 14 juli 2015

Top Ten Tuesday - Vecka 29


Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Vecka 29 ska vi lista de tio senaste böckerna vi har fått hem. Det kan gälla nya inköp, bibliotekslån och rex.ex!

Last Ten Books That Came Into My Possession 



 10. Döden på Nilen - Agatha Christie
9. Badortsmysteriet - Agatha Christie
8. Anna och den Franska Kyssen - Stephanie Perkins

7. Sveket - Ursula Poznanski
6. Sammansvärjningen Ursula Poznanski
5. Mistborn: Sista Riket - Brandon Sanderson

 4. End of Days - Susan Ee
3. Shadow Study - Maria V. Snyder
2. Enklav - Ann Aguirre 

1. Hidden Huntress - Danielle L. Jensen
Mitt senaste e-boks köp till plattan. Jag håller på att läsa den just nu men det går väldigt sakta, inte för att den inte är bra utan för att jag aldrig hinner läsa! Det kommer alltid något annat i vägen.. 

Annars har det blivit endel rec.ex under våren. Jag har varit väldigt restriktiv med att köpa nya böcker, det har bara blivit några få som jag verkligen ha velat ha. För det är ju inte så att jag har ont om olästa böcker i bokhyllan.. :)
Sen är det bara 2 av dessa tio jag inte har läst än och det tycker jag även är rätt bra!

2 kommentarer:

  1. Jag är så otroligt sugen på de nya utgåvorna av Agatha Christies böcker :)

    SvaraRadera
  2. Anna och den franska kyssen var oväntat bra!
    De där nyutgåvorna av Christies böcker gör mig sugen på att läsa hennes böcker igen...

    SvaraRadera