onsdag 21 maj 2014

Waiting on Wednesday - Vecka 21

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!


Spökstaden
Av Ransom Riggs
Releasedatum: 17 Juni 2014
Efter att ha klarat sig från Miss Peregrines ö, flyr Jacob med sina nya vänner till den märkliga staden London. Där träffar de en farlig galning som heter Caul. Han visar sig vara bror till Miss Peregrine och han är ute efter barnens krafter. Jacob är den enda som kan rädda sina vänner från en säker död.

Kommentarer:
Den här boken släpps på min födelsedag! Det måste vara ett säkert tecken för att jag ska läsa den :)  Jag håller på att läsa den första boken i den här serien nu och jag gillar den, den är inte så läskig utan lite mysig och fascinerande att läsa, speciellt med alla häftiga fotografi. Så jag ser fram emot att läsa Spökstaden när den släpps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar