tisdag 23 september 2014

Top Ten Tuesday - Vecka 39


Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna veckan ska man lista de böcker man hade tänkt att läsa i höst!


Top Ten Books On My Fall To-Be-Read list
 
 10. Parasitus - Christian Joahnsson
9. Rasande Stjärna - Moira Young
8. UnWholly - Neal Shusterman
 
 7. The Kiss of Deception - Mary E. Pearson
6. Eternal - C.C Hunter
5. In the Afterlight - Alexandra Bracken
 
4. Champion - Marie Lu
3. The Retribution od Mara Dyer - Michelle Hodkin
 2. Blod & Stjärnstoft - Laini Taylor
 
 
1. Den sista prövningen - Kami Garcia & Margaret Sthol
Nu är det snart dax att ta reda på hur allt kommer sluta för Lena, Ethan och Gatlin! Ska börjar på den här boken så fort jag är klar med min nuvarande bok!
 
Så mycket bra böcker det finnas att läsa i höst! På min lista har jag bara en helt ny serie & en fristående bok, resten är fortsättningar eller avslutningar på serier. Jag har med hela 5st avslutande böcker! Åh det kommer bli sorgligt att säga hejdå till så många världar & karaktärer!

4 kommentarer:

  1. Vilken satsning på att avsluta serier! Det borde jag också göra :)

    SvaraRadera
  2. Gillade hela Beautiful Creatures serien så där har du något bra framför dig :)

    SvaraRadera
  3. Att det inte skulle finnas böcker man vill läsa lär nog aldrig inträffa :)

    SvaraRadera
  4. Jag läste första Beautiful Creatures men fastnade aldrig riktigt faktiskt.

    SvaraRadera