tisdag 24 november 2015

Top Ten Tuesday - Vecka 48


Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna vecka är det Thanksgivingtema på listan, vi ska alltså lista 10 saker vi är tacksamma för. Jag valde precis som Petra att lista 10 serier! :)

Top Ten Book Series I'm Thankful For

10. Engelsfors - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
9. Divergent - Veronica Roth
8. Throne of Glass - Sarah J.Maas

7. Shatter Me - Tahereh Mafi
6. The Forest of Hands & Teeth - Carrie Ryan
5. The Lunar Chronicles - Marissa Meyer

'
4. The Maze Runner - James Dashner
3. The Hunger Games - Suzanne Collins
2. Unwind - Neal Shusterman

1, Twilight - Stephenie Meyer
Jag måste sätta Twilight först eftersom jag aldrig hade börjat läsa YA om jag inte hade läst den här serien. Plus att jag verkligen älskade den när jag läste den!



OBS! har inte med H.P eftersom de böckerna ofta är med på mina topp-tio listor men jag är SJÄLVKLART extremt tacksam över den fantastiska värld som är Harry Potter! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar