torsdag 12 juni 2014

Cover Reveal: In the Afterlight

Omslaget till den sista och avslutande boken i The Darkest Minds serien har släpps!

In the Afterlight - Alexandra Bracken
The Darkest Minds #3
Releasedatum: 28 Oktober 2014

Tummen upp för en enhetlig omslagsdesign rakt igenom hela serien! Detta omslaget är inte min favorit bland de tre men jag gillar det ändå(Min favorit är Never Fade). Precis som de två tidigare böckerna som är betydligt snyggare i verkligheten tror jag även att In the Afterlight kommer tills sin rätt när man håller den i handen. Omslaget kommer förhoppningsvis glänsa och skimra lika snyggt som de två andra böckerna och alla tre tillsammans kommer bli fantastiskt snyggt i bokhyllan :)


"The darkest minds never fade in the afterlight"
Snyggt! 


2 kommentarer:

  1. Jag gillar omslaget till In the Afterlight och det kommer nog att se så snyggt ut i bokhyllan! Dessutom älskar jag att böckernas titlar bildar en mening. Snart dags att börja på The Darkest Minds då.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det kommer bli så fint i bokhyllan :) Ja det tycker jag du ska göra, den är bra!

      Radera