tisdag 23 februari 2016

Lånegalning! #71

Det går alltid i vågor men nu är jag verkligen inne i en biblioteksperiod då jag lånar typ alla mina böcker på bibblan! Jag gillar det, det är en speciell känsla över de böckerna. Men risken är att man få med sig allt för många böcker hem som man sen inte hinner läsa innan de måste tillbaka.. Få se hur många av de här jag lyckas läsa! 

The Dead House - Dawn Kurtagich
Askfödd - Sabaa Tahir
Six of Crows - Leigh Bardugo
Lair of Dreams - Libba Bray

Man kan ju lugnt säga att det är fyra mycket spännande böcker jag har här hemma nu. The Dead House håller jag på att läsa nu och den är riktigt bra så här långt! Askfödd verkar vara nästa stora bokhysteri så få se vad jag tycker om den och Six of Crows ser jag SÅ mycket fram emot efter Bardugos fantastiska Grisha-trilogi. Lair of Dreams är den mycket efterlängtade uppföljaren till Diviners som ska bli riktigt kul att läsa.

Phuu mycket läsning men förhoppningsvis mycket BRA läsning. Sen får jag inte glömma att jag även har lånat hem The Madmans Daughter som ligger här hemma och väntar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar