fredag 30 augusti 2013

Nya böcker #26

Tre fina fynd och ett mycket trevligt recensionsexemplar har jag fått hem denna veckan!


Från Hamrelius bokhandel:
Där det var 40% rea på att böcker pga flytt!
 Nightshade - Andrea Cremer
Varulvsböcker har jag varit väldigt tveksam till men Nightshade har jag hört SÅ mycket bra om så vi får väl se om det bli en ny favorit. 
Tystnaden i Bruset - Patrick Ness
Tystnaden i bruset kunde jag inte motstå för 30:-! 
The 100 - Kass Morgan
Jag blev väldigt förvånad när jag stötte på The 100 inne i affären, jag hade för mig att den inte skulle släppas förens september?! Jaja jag ska inte klaga, det ska bli sjukt kul att läsa den!

Från Styxx Fantasy: 
Hemlös - Gail Carriger
Den tredje boken om Alexia Tarabotti! Jag läste Chanslös i maj men efter den blev jag lite tveksam till om jag skulle fortsätta läsa den här serien då jag tyckte att Chanslös var lite väl seg. Men så läste jag Carrigers nya bok Etiquette & Espionage nu i somras och då var jag bara tvungen att beställa hem Hemlös så jag kunde fortsätta spendera tid i Carrigers magiska värld! Tack Styxx!

2 kommentarer:

  1. Jag blir så avis att du redan har fått tag på The 100. :) Jag hoppas att min hinner komma till veckan, är så, så sugen på att läsa den! Hoppas du gillar dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det förstår jag :) Du skulle ha sett hur jag gjorde ett litet glädjetjut mitt i butiken när jag såg den! Nu får vi bara hoppas den är bra..

      Radera