fredag 6 september 2013

Fem Frågor!

Jag har blivit taggad av http://fantasygrottan.blogg.se/ till att göra den här lilla enkäten! 


Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Hmm.. Jag satt en dag och läste mina favorit bokbloggar och tänkte att varför kan inte jag ha en egen blogg? Jag vill ju också skriva om alla härliga böcker jag läser! Så då startade jag helt enkelt en helt egen blogg. Så tack till alla inspirerande bokbloggar därute!

Startad 7/3 2013

Hur väljer du ämnen att blogga om?
Jag bloggar om det jag tycker är roligt och intressant! Om det finns något som jag tycker är kul och handlar om böcker är jag rätt säker på att alla bokgalningar därute vill läsa om det. Sen försöker jag lägga upp inspirerande recensioner och bra boktips.


Vad vet de flesta inte om dig?
 Att jag är typ allergisk mot böcker skrivna av svenska författare och svenska filmer! Jag klarar inte av dem. Det är SÅ tråkigt att läsa böcker som utspelar sig i Sverige och se filmer där alla pratar svenska.. :)
Det är lite pinsamt eftersom det finns säkert massvis med bra svenska böcker och filmer men jag vill inte läsa/se dem..


Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Min bloggstil beskrivs nog bäst så här: Bokälskare, Entusiastisk och skräckfantast!
zombies <3

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
När jag inte bloggar eller läser(!) så tycker jag om att träna, dansa, umgås med pojkvännen eller kompisar och prata böcker med alla som är intresserade. (och även de som inte är intresserade)


Nu ska jag tagga fem andra bokbloggare:

6 kommentarer: