lördag 7 december 2013

Nytt i bokhyllan! #33

Jag har fått hem/köpt tre mycket fina böcker den här veckan! 


Berövad - Liz Coley
Den här boken är inte riktigt vad jag brukar läsa men jag har hört så mycket bra om den så när jag fick erbjudande från Fru Booked så kunde jag knappast säga nej! Så tack så mycket för boken, ser fram emot att läsa den snart. 

Harry Potter and the Philosopers Stone - J.K Rowling
Jag hittade den här på myrorna för 15kr! Den är helt oläst och i jättefint skick. Jag håller på att samla ihop HP-serien på engelska och har hittills lyckats hitta bok nr 5,6,7 men de första fyra böckerna är betydligt svårare att få tag på begagnade. Men nu har jag bara tre böcker kvar till samlingen är komplett! Jag vill ha ett HP-maraton snart :)


 World After - Susan Ee
Ojoj! Uppföljaren till Angelfall! Den här var jag inne och haffade på SF-bokhandeln i måndags. Det bästa med Angelfall är att den är så jäkla creepy och läskig så jag har höga förhoppningar på att World After håller samma höga skräckfaktor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar