onsdag 4 december 2013

Top Ten Tuesday - Vecka 49

Ajdå.. en dag försent men det gör nog inte så mycket!
Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna veckan handlar om efterlängtade böcker som släpps 2014. 

Top Ten 2014 Release I'm Dying To Read


8. Dreams of Gods and Monsters - Laini Taylor
7. Cress - Marissa Meyer
6. Raging Star - Moira Young
5. False Future - Dan Krokos

4. Panic - Lauren Oliver 
3. Split Second - Kasie West
2. Reborn - C.C Hunter

1. Ignite Me - Tahereh Mafi
Ja jag vet att Ignite Me var nummer 1 för någon vecka sen oxå men det är här verkligen den bok jag ser fram emot mest just nu! :D

4 kommentarer:

  1. Är så sugen på Kasie Wests böcker. Ni är så många som skrivit positivt om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är lite hypade :) men absolut mycket läsvärda!

      Radera
  2. Dreams of Gods and Monsters får nog vänta tills jag läser andra delen, men det är en bok att se fram emot :) Likaså måste jag läsa Scarlet innan jag kan läsa Cress, men det ska bli spännande att se vad som händer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis. Det ska bli så kul att läsa de här böckerna när de väl släpps :)

      Radera