fredag 13 maj 2016

Hinner inte riktig med!

Hej! 

Jag har inte riktigt hunnit med bloggen de här senaste två veckorna eftersom det är väldigt mycket på gång just nu. Vi har precis köpt hus(!) och i samband med det har vi nu också sålt våran lägenhet så det har varit så jäkla mycket med visningar, mäklarmöten, städning och allt sånt. Sen har vi en dansföreställning nästa söndag så det är träning typ hela tiden.. plus mitt vanliga jobb och till råga på allt skadade jag min handled igår så nu sitter jag här och skriver med en hand... :) livet är härligt.. 

Jag hoppas vara tillbaka alldeles snart! det är lite lugnare nu i helgen och jag planerar till och med att läsa lite, de ni!

Hoppas ni har haft några fantastiska dagar i solen.

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till huset :) Låter inte kul med handleden, hoppas den blir bättre snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja handleden är lite bättre idag som tur är!!

      Radera
  2. Kul med hus, grattis. Hoppas allt går bra, att handleden blir bättre snart, och känn ingen press (även om jag saknar dina blogginlägg lite). :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vi är så glada! Jag tror det ska lugna ner sig nu så jag är snart tillbaka på banan :)

      Radera