tisdag 17 maj 2016

Top Ten Tuesday - Vecka 20



Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna veckan ska vi lista böcker som vi har impulsköp eller böcker man inte vet speciellt mycket om innan man köper dem.

Five Books I Picked Up On A Whim
Numera impulsköper jag väldigt sällan böcker jag inte har någon koll på. Jag hinner inte läsa så mycket nu förtiden och när jag väl gör det vill man läsa böcker som man har hört bra om eller som man tror att man kommer gilla. Lite tråkigt kanske men vad ska man göra? :)




172576149774362
5. En God Fiende - Joe Abercrombie
4. Dead River - Cyn Balog



3.  Death Sworn Leah Cypress
2. Timebound - Rysa Walker


17235026

1. The Girl With all the Gifts - M.R Carey
Detta är lätt mitt bästa spontanköp. Hade knappt hört talas om den innan jag såg den på sf-bokhandlen och köpte den. ÄLSKAR den här boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar