tisdag 24 maj 2016

Top Ten Tuesday - Vecka 21



Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Vecka 21 handlar om när bedömningen av en bok ändras med tiden

Five Books I Feel Differently About After Time Has Passed
 

Mina fem böcker är sådana som jag gillade när jag väl läste dem men nu när jag tittar tillbaka på dem nu så har jag inte jättemycket positivt att säga om dem. De kanske bara är så att min lässsmak har ändrats men jag kommer inte läsa om de här böckerna eller fortsätta läsa deras serier.


17130295All Our Yesterdays
5. Magikerna - Lev Grossman
4. All Our Yesterdays - Cristin Terrill

1668660916134666
3.  Judas Barn - Markus Heitz
2. False Memory - Dan Krokos


12578077
1. Obsidian - Jennifer L. Armentrout
Jag vet att jag verkligen gillade den är boken och dess uppföljare när jag läste den men nu? Inte det minsta intresserad. Tror inte jag hade tyckt den var alls lika bra om jag hade läst den nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar