tisdag 20 augusti 2013

Top Ten Tuesday - Vecka 34

Det är tisdag och dax för Top Ten Tuesday som anordnas av The Broke and the Bookish varje vecka. Denna veckan handlar om saker som gör livet lättare för mig som läsare/bokbloggare!

Top Four Things That Make Your Life As A Reader/Book Blogger Easier 

 
4.Wikipedia 
Jag använder Wikipedia rätt ofta för att kolla upp olika fakta, karaktärer m.m. om olika böcker! Perfekt om har glömt något.. 

3.Malmö Stadsbibliotek 
Underbara bibliotek! Tänk på alla böcker som man kan låna och läsa, gratis!

2.Min läsplatta!
Åh, min kära läsplatta underlättar verkligen mitt läsande när jag är på resande fot! Perfekt att ha med sig överallt och ett måste för att kunna läsa alla e-böcker!

1.Goodreads 
Vad skulle man göra utan Goodreads? Jag har ingen aning. Bästa sidan för alla som gillar att läsa, hitta nya böcker och umgås med andra bokgalningar :)



5 kommentarer:

  1. Läsplatta är bra att ha :)

    SvaraRadera
  2. Wikipedia använder jag också titt som tätt;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt bra när man vill ta reda på något!

      Radera