torsdag 4 december 2014

Liten London Haul #57

Jag var ju i London förra veckan och fick ju så klart med mig ett par böcker hem därifrån. Inte så många som man kanske kunde tänka sig, jag fick begränsa mig lite eftersom jag har så mycket olästa böcker redan i bokhyllan. 



 Waistcoats & Weaponry - Gail Carriger
Den tredje boken i Carrigers Finishing School-serie! Ser fram emot att få fortsätta läsa denna underhållande steampunk serie!
The Retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin
Ojoj vad jag har velat ha den här boken! Jag fick leta runt i 3 olika bokaffärer innan jag lyckades hitta ett exemplar. Jag är i full färd med att läsa den och än så länge gillar jag den skarpt. Det är mycket blod och mycket hemligheter!

 Percy Jackson and the Olympians #1-5 - Rick Riordan
Jag var inne i en liten bokhandel och bara strosade runt när jag av en ren händelse stötte på den här boxen. Hade väl inga planer på att köpa den då jag redan har första boken hemma i en annan version men då fick jag se priset, 10pund! 10pund? för 5 böcker? det är inte ens 120kr! Så det blev ett självklart köp trots att jag redan hade den första boken. Det gick ju knappast att motstå ett sånt fynd! Jag är väldigt glad för det här köpet och har redan läst första boken som jag verkligen gillade! 

Många snygga ryggar på rad :)
Det är så snyggt när man har flera böcker från samma serie bredvid varandra i bokhyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar