fredag 29 mars 2013

Veckans Ris & Ros - Vecka 13

"Veckans Ris & Ros" som startade hos Beasbokhylla handlar denna vecka om tegelstenar!

Berätta om en tegelsten(+600s) som du verkligen rekommenderar och en som du inte tycker var värd besväret.


Jag har rekommenderat den innan men jag måste göra det igen: 
Flickan från ingenstans - Justin Conin
Trots att boken har 907 sidor så gick det alldeles för snabbt att läsa den. Jag var tvungen att begränsa min läsning till ett antal sidor per dag så att boken inte skulle ta slut! Det gjorde den ändå såklart, men den är så värd att läsa trots sina 900 sidor. 



Det är svårare att komma på en tegelsten som jag inte kan rekommendera.... Har ändå gått och funderat på det i flera dagar. Den senaste tiden har jag nästan bara läst bra böcker så jag kan inte komma på någon bok som jag inte gillade. Jag får skriva ett inlägg till om jag plötsligt kommer på någon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar