fredag 26 juli 2013

Nya böcker #22

Jag har fått hem ett väldigt efterlängtat paket från Harlequin i veckan plus att jag har lånat två nya böcker från biblioteket!

Från Harlequin:
 
Förvrängd - Gena Showalter
Elden - Maria V. Snyder

JA! Elden är här! Som jag har längtat! Den är med i packningen till Barcelona och den ska läsas snarast! Jag är även väldigt glad för att jag fick hem Förvrängd som är den sista delen i Intertwined-serien. Jag har inte läst bok två ännu - Befriad men nu när jag har båda två så ser jag verkligen fram emot att läsa & avsluta den här serien. Tack Harleqiun!


Från biblioteket:
Mer än ögat ser(Wicked Lovely) - Melissa Marr
Rädda mig inte! - Tahereh Mafi

Dessa två är e-böcker som jag lånade från bibliotekets hemsida och som nu ligger på min läsplatta som jag har med mig i Barcelona!
Det ska bli SÅ kul att läsa fortsättningen på Rör mig inte! Jag hade typ glömt bort att den här boken hade kommit ut så när jag fick se den på hemsidan så klickade jag hem den så fort jag kunde. 
Mer än ögat ser lånad jag hem lite som extra bok, jag har varit lite sugen på att läsa den här serien men det är inte säkert att jag hinner med den under Barcelona resan. Är den ens läsvärd?


3 kommentarer:

  1. Jag gillar första och andra boken i Wicked Lovely. Efter det är det lite sisådär.

    SvaraRadera
  2. Har läst alla dessa och gillade verkligen dem! C:
    Fast Förvrängd är inte sista boken Intertwined-serien, det ska komma en till fast den är inte ens ute på engelska ännu. :'( Vill så gärna läsa den efter slutet i Förvrängd!!!

    SvaraRadera