torsdag 11 juli 2013

Gratis svenska fantasyböcker!

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av ett tips när det det gäller gratis e-böcker!

Just nu har att Undrentide förlag, ett erbjudande där de ger bort gratis e-böcker till de som vill ha! Så här skriver de på hemsidan:

Eftersom sommaren bjuder på tid och vila, tänkte vi att vi skulle bjuda på lite e-böcker för de som vill ha. Läs, njut, låna ut till en kompis och sprid budskapet om Sveriges bästa Fantasyförlag!

De e-böcker som förlaget erbjuder i dagsläget är

Fred så gyllene, Stefan Hagel
Fredens pris, Anna Blixt
Eldfloder, Elin Holmerin
De två odjuren, Elin Holmerin
Sår, Elin Holmerin
Ekens syster, Elin Holmerin
För hennes skull, Elin Holmerin

Så här går du till väga om du vill ha en e-bok (epub-format. Kan läsas via dator, mobil, läsplatta eller surfplatta):
 
1. Maila info@undrentide.se och berätta vilken e-bok du är intresserad av.


Ett toppen erbjudande va??! Själv har jag valt Fredens pris av Anna Blixt som jag har hört mycket bra om!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar