onsdag 22 maj 2013

Waiting on Wednesday - Vecka 21

Waiting on Wednesday började hos Breaking the Spine och är ett sätt att visa upp kommande böcker som man verkligen ser fram emot!

Nyckeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Serie: Engelsfors #3
Releasedatum: November 2013
Det har gått drygt en månad sedan tragedin i Engelsfors gymnasiums gympasal. De utvalda får ingen tid att återhämta sig innan deras värld vänds upp och ner igen. Frågor besvaras. Hemligheter avslöjas. Lojaliteter prövas. Tiden håller på att rinna ut och till slut kan De utvalda bara vara säkra på en sak: Allt kommer att förändras.

Kommentarer:
Jag tror knappast att jag är den enda som längtar efter den tredje och avslutande delen i serien om Engelsfors! Den här serien överraskade mig totalt, jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om den så mycket som jag faktiskt gör. Längtar tills november! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar