lördag 27 april 2013

Veckans Ris & Ros - Vecka 17


"Veckans Ris & Ros" startade hos Beasbokhylla och handlar denna vecka om bokinköp!
 
Vilket bokköp är du mest nöjd med hittills i år och vilken bok köpte du men är osäker på om du faktiskt kommer att läsa?


Det var verkligen omöjligt att välja ut en bok som jag är mest nöjd med så det blev två!

The Maze Runner - James Dashner
Wool - Hugh Howey
Är så nöjd över att de här två böckerna står hemma i bokhylla! Jag har verkligen SKYHÖGA förväntningar på båda.. Det är dels därför jag inte har läst någon av dem än. Jag vågar inte riktigt, tänk om jag blir besviken?!

 En hjärtformad ask - Joe Hill
Ett second-hand fynd för 20:- som jag verkligen vill läsa då jag tror den är bra och riktigt obehaglig. Dock tror jag inte de kommer ske inom en snar framtid.. Är alldeles för fast i fantasy världen!

3 kommentarer:

  1. Maze Runner har jag också i hyllan. Den måste jag verkligen läsa snart!

    SvaraRadera
  2. Har killen på omslaget för "En Hjärtformad Ask" ett hjärta som pupill? Coolt, men tråkigt att du inte ville läsa den! :) Hoppas att the Maze Runner och Wool är bra, längtar tills dina recensioner kommer upp! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har han faktiskt! jag såg det inte förens idag! :)

      Radera