fredag 24 januari 2014

Cover Reveal: Lair of Dreams

Andra boken i The Diviners serien har fått ett omslag och här kan vi snacka byte av omslagsdesign!

Lair of Dreams - Libbra Bray
The Diviners #2

Den första boken i serien finns utgiven med en mängd olika omslag och nu även ett nytt omslag som matchar det nya för bok två. Nu ska det bli spännande att se hur många olika omslagsversioner den nya boken kommer att finnas i. 

Us-version?
Här är originalomslaget och det nya som ska passa med bok två. Jag tror att de här båda är US-versioner om jag har fattat det rätt. Jag gillar verkligen ingen av dessa två.. 

Uk-version
Det vänstra omslaget är för den inbundna engelska versionen och den till höger är en av pocketversionerna som finns att få tag på i England.
Jag har den högra versionen av den här boken hemma och jag tycker lätt att det är det snyggaste omslaget!! Det glänser sjukt snyggt i verkligheten. Nu är det bara att hålla tummarna för att engelsmännen där borta inte byter design så jag kan få två som matchar varandra.

Visst matchar de nya omslagen fint men nja jag är inte speciellt förtjust i dem. Jag håller mig till den engelska varianten. 

Vilket omslag skulle ni helst haft i bokhyllan??


4 kommentarer:

  1. Jag har originalomslaget hemma (har dock inte läst den än), men jag tycker nog att det omslag du har är det snyggaste. :) Känner mig inte särskilt förtjust i omslagsbytet, men jag tycker definitivt att Lair of Dreams omslag är betydligt bättre än det nya till The Diviners.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller läst den än :) Ja Lair of Dreams är mycket snyggare än det nya The Diviners!

      Radera
  2. Jag gillar originalomslaget bäst, men eftersom de bytt omslag så kommer jag troligen att köpa någon av UK-versionen (och hoppas att de inte byter omslag) för jag är inte så förtjust i de nya omslagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får hålla tummarna att de inte byter uk-omslagen!

      Radera