söndag 5 januari 2014

Månadsrapport - December

Onyx - Jennifer L. Armentrout
Berövad - Liz Coley
World After - Susan Ee
Horde - Ann Aguirre
Nyckeln - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren
Revolt - Suzanne Collins(Omläsning)

Lästa böcker: 6
Lästa mellanböcker: 0
Böcker på engelska: 3
Böcker på svenska: 3


Bästa boken:
Det får helt enkelt bli Horde. Har sagt det så många gånger förut men den var så himla grym! Det kommer bli svårt att hitta en annan serieavslutning som är så fantastiskt bra!

Största överraskningen:
Berövad, en bok som jag vanligtvis håller mig lång borta ifrån men jag är så himla glad för att jag har läst den. Den var riktigt bra!

Sämsta boken:
Alla böckerna denna månaden var riktigt bra! Det fanns absolut ingen som förtjänade "sämsta bok"-utmärkelsen.

Snyggast omslag:

Kommentarer: 
Jag är mycket nöjd med decembers läsning. Inte jättemånga böcker men alla jag läste var riktigt bra! Plus att jag hann med en omläsning av Revolt, som fortfarande är GRYM!! Är även mycket nöjd med att ha avslutat två serier och inte påbörjat någon ny denna månaden!

Planer för Januari:
Nytt år! Just nu håller jag på att läsa Shadow of Night, en gigantisk tegelsten som tar lite tid att läsa, men den är så himla bra! Efter den så är planen att läsa fortsättningar på serier. Vill försöka avsluta en del innan jag påbörjar helt nya serier.


Vilken var er favoritbok i December?

1 kommentar:

  1. Jag hade en helt okej läsmånad i december, ingen som direkt stod ut förutom Kyss mig först (som alltså blev min favoritbok i December) :)

    SvaraRadera