onsdag 15 januari 2014

Nytt till bokhyllan! #37

Ojoj, se vad som jag hämtade ut på posten igår! Ett alldeles rykande hett recensionsexemplar från Semic!

Beautiful Creatures - Det högsta priset, det största offret
Kami Garcia & Margaret Stohl

Det ska bli SÅ himla kul att läsa den tredje delen i den här serien, jag är peppad! Tack så mycket Semic, jag hoppas på att den sista och avslutande delen kommer snart :)


Alla tre B.C böcker som jag har hemma i bokhylla nu. Än så länge är den blåa den snyggaste, få se hur den fjärde kommer att se ut. Jag antar att den kommer var grön/svart om man tittar på hur originalomslagen ser ut. Det ser lite roligt ut när de står i bokhyllan bredvid varandra eftersom de ser nästan ser identiska ut.  

4 kommentarer:

  1. Jag fick den också! Är fjärde den sista boken?! jag trodde det var oändligt många!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Japp det är bara fyra böcker i den här serien. Men det kommer en spinoff serie där första boken heter Dangerous Creatures och släpps i maj 2014. Vet ej om den kommer släppas på svenska!

      Radera
  2. De är snygga allihopa men jag är svag för lila så det är nog mitt favoritomslag :)

    SvaraRadera