fredag 24 januari 2014

Ny helgläsning! #38

Precis efter jag hade läst ut min senaste bok - Förvrängd, gick jag ut och handlade lite mat och hämtade även ut ett paket som innehöll en väldigt passande sak.. En ny bok^^

Kvinnan i svart av Susan Hill
Tack så mycket Modernista!

Jag såg den här boken på Maddes Bokblogg och visste att det här måste vara en bok för mig. Det är en skräckroman som låter riktigt obehaglig och har det lovande citatet "Så otäck att hjärtat stannar upp" på baksidan... 



6 kommentarer:

  1. Åh har missat att den översatts, så fint omslag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag visste inte heller att den var översatt tills precis nyligen! Ja omslaget är så fint!

      Radera
  2. Jag har precis fått hem denna i brevlådan. Skall bli spännande att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi hoppas att den är bra nu :)

      Radera
  3. Är det boken som filmen "a woman in black" (tror jag den heter) baseras på? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det! Jag tror jag måste se den filmen nu.. :) se om filmen är lika läskig som boken!

      Radera