söndag 20 oktober 2013

Cover Reveal: In the End?

Jag hittade precis det nya(?) omslaget till In the End, uppföljaren till In the After av Demitria Lunetta. Jag läste den första boken i augusti och tyckte väldigt mycket om så jag är väldigt peppad på att läsa den här boken!

Jag såg dock på hennes hemsida att det inte helt säkert att detta kommer blir det officiella omslaget.. Så vi får väl vänta och se men jag ville ändå visa upp det här för att jag tycker det var snyggt.. :)
 
Det nya omslaget passar bra ihop med den första boken så jag tycker absolut de ska behålla detta omslaget. De får INTE byta design helt! Men vi får vänta läännge innan vi får lägga händerna på In the End, Releasedatumet  är satt till den 24 juni 2014. 

En serie som än så länge är endast består av två böcker. Skönt! Blir lite tjatigt med alla trilogier. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar