fredag 11 oktober 2013

Nytt i bokhyllan! #28

Min lilla Amazon beställning är här!
Planen var att bara köpa fortsättningar på serier men på något sätt slank det med två andra böcker oxå..
Utöver min beställning fick jag även hem en bokbytesbok!



Onyx - Jennifer L. Armentrout
Opal - Jennifer L. Armentrout
Bok 2 & 3 i Lux-serien! Mer Deamon! Ja! :D

Whispers at Moonrise - C.C Hunter
Chosen at Nightfall - C.C Hunter
Den 4:e & 5:e boken i världens mysigaste Shadow Falls-serie. Jag ser verkligen fram emot att läsa de här två sista böckerna, samtidigt som jag inte riktigt vill att serien ska ta slut..


The Iron Wyrm Affair - Lilith Saint Crow
 Lockdown - Alexander Gordon Smith
False Memory - Dan Krokos

The Iron Wyrm Affair bytte jag till mig av Cecilia på http://swebookobsession.blogspot.se/
Lockdown har jag velat läsa SÅ länge! Hoppas den är lika mörk och creepy som jag föreställt mig. 
False Memory jag är ruskigt peppad på att läsa, ska faktiskt börja på den typ.. NU!


4 kommentarer:

  1. Åhh vilka härliga böcker! Lockdown är riktigt bra, älskar Donovan! Hoppas att du kommer att gilla den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lovande. jag har höga förväntningar på Lockdown :)

      Radera
  2. Om man bortser från The Iron Wyrm Affair, som jag inte läst, så älskar jag alla dessa böcker. Hoppas du gillar dem, och det ska bli kul att se dina recensioner. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas att jag har många timmars bra läsning framför mig :)

      Radera