Appen på mobilen fungerar som den ska. Men hemsidan är kass. När jag frågade dem på twitter sa de att de letar efter problemet. Man kunde mejla dem för uppdateringar om läget på support@goodreads.com.
Jag trodde att jag var den enda som hade problem, alla andra verkade lyckas uppdatera sin läsning och ingenstans kunde jag se att det fanns någon information om att det var "trasigt" (även om det nu faktiskt är svårt att se i dagsläget). Känns bra nu när jag ändå vet :)
Mitt ser lika dant ut! Och jag som har typ 7 böcker från Waiting on Wednesday inlägg att lägga till till min TBR! Så fel dag att faila!
SvaraRaderaJa precis!! :)
RaderaJag använder appen mest, den fungerar iallafall :) fick boken idag! Tack, har du fått din än?
SvaraRaderaJa det är tur att den fungerar! Japp jag har fått den tack :)
Raderaser lika dant ut för mig också
SvaraRaderaTur att det inte bara är hos mig!
RaderaAppen på mobilen fungerar som den ska. Men hemsidan är kass. När jag frågade dem på twitter sa de att de letar efter problemet. Man kunde mejla dem för uppdateringar om läget på support@goodreads.com.
SvaraRaderaJaha men då får de ju se till att fixa det snart!!
RaderaJag trodde att jag var den enda som hade problem, alla andra verkade lyckas uppdatera sin läsning och ingenstans kunde jag se att det fanns någon information om att det var "trasigt" (även om det nu faktiskt är svårt att se i dagsläget). Känns bra nu när jag ändå vet :)
SvaraRaderaSom tur är fungerar ju appen så man kan uppdaterar där.. Nä det står ju ingenstans att det är nått fel lixom..
RaderaMitt är likadant.. Buu ;)
SvaraRadera:( det är en katastrof för alla bokbloggare !!
Radera