fredag 18 oktober 2013

Nya Böcker #29

Hmm den här veckan blev det lite oplanerade bokinköp/boklån.. :)


Matched - Ally Condie
Ett bokbyte med Elina på http://marklarsbooks.blogg.se/

Från Adlibris:
Pivot Point - Kasie West
The Darkest Minds - Alexandra Bracken
Inte världens mest genomtänkta bokinköp men se så fina de är!! :)
Jag är SÅ sugen på att läsa de här två böckerna att jag till och med beställde hem de i inbunden format... Och det gör jag bara med speciella böcker! Så nu hoppas jag bara på att jag inte blir besviken. Dock kommer jag vänta lite med att läsa dem då jag fortfarande är lite anti YA för tillfället.

Från biblioteket:
Across the Universe - Beth Revis
Finnikin of the Rock - Melina Marchetta
Bibliotekets förbannelse - det är OMÖJLIGT att gå därifrån utan att låna en bok eller två.. 
Across the Universe har jag redan lånat en gång men utan att läsa sen så vi får se om det går bättre den här gången. Finnikin of the Rock har jag velat läsa en längre tid, hoppas jag får tid till att göra det nu snart!

10 kommentarer:

  1. The Darkest Minds och Across the Universe är jättebra, medan Pivot Point är så himla bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen! ;) Hoppas du gillar alla böckerna. :)

    SvaraRadera
  2. Är också väldigt nyfiken på Pivot Point och The Darkest Minds. Ska bli roligt att läsa recensionerna sen! Jag tyckte att Finnikin of the Rock var helt magiskt bra. Hoppas att du också tycker om den :)

    SvaraRadera
  3. Är också väldigt nyfiken på Pivot Point och The Darkest Minds. Ska bli roligt att läsa recensionerna sen! Jag tyckte att Finnikin of the Rock var helt magiskt bra. Hoppas att du också tycker om den :)

    SvaraRadera
  4. Matchad har jag i min bokhylla, är väldigt sugen på att sätta tänderna i den snart. De andra känner jag dock inte igen (troligen för att jag oftast inte läser på engelska) :)

    SvaraRadera
  5. Jag håller på att läsa The darkest minds just nu och oooj vad bra den är! Pivot Point är sjuk bra!

    SvaraRadera
  6. Pivot Point och Across the Universe är sjukt bra! The Darkest Minds var jag lite besviken på men är ändå nyfiken på uppföljaren.

    SvaraRadera
  7. The darkest minds blev jag riktigt nyfiken på så ser fram mot recensionen :)

    SvaraRadera
  8. Jag älskade Pivot Point! Har hört väldigt mycket bra om Across the Universe, så jag är väldigt nyfiken på den. Ser framemot att läsa dina recensioner. :)

    SvaraRadera
  9. Pivot Point och The Darkest Minds står i min bokhylla och väntar på att bli lästa. Ser verkligen fram emot att läsa dem, men ska vänta till rätt tillfälle innan jag läser dem då läsandet går väldigt dåligt på grund av tidsbrist :)

    SvaraRadera
  10. Across The Universe står i min hylla och jag ser fram emot att läsa den då jag har hört mkt gott om den :)

    SvaraRadera