söndag 27 oktober 2013

Nytt försök att få hem Allegiant!

Jag hade förbokat mitt exemplar av Allegiant på Cdon eftersom jag vill ha den häftade utgåvan med det orange omslaget. Samma dag som boken släpptes fick jag ett mail av Cdon att de inte hade boken och de visste inte hur länge de skulle dröja innan de fick in den???!! Ni kan ju förstå att jag blev sjukt arg! (nu har de till och med tagit bort den häftade från deras hemsida!)

Så när jag fick jag ett mail från Bokus som meddelade att de hade den häftade utgåvan var jag snabb att klicka hem den! Nu är det bara att hålla tummarna!!!

Så ifall det är fler som vill ha den häftade versionen verkar den finnas på Bokus. 

Jag vill ju läsa Alleigant nu! Jag vågar knappt läsa några bokbloggar eller vara inne på Goodreads för att jag är så SJUKT rädd för att råka läsa någon spoiler.. :)

12 kommentarer:

  1. Ja, du måste hålla dig borta från spoilers!! :) Hoppas du får den snart dock, och att du gillar den. Jag ser fram emot att få veta vad du tyckte. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill verkligen inte få reda på något viktigt! :)

      Radera
  2. Hoppas du får den snart! Hade också blivit arg! Min är beställd från bookdepository så lär få vänta.. Så svårt inte läsa recensioner har bara kikat på betyg:p Men bokus brukar ju vara snabba!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hoppas Bokus snabbar sig nu! Ja visst är det svårt att hålla sig borta från alla recensioner som dyker upp :)

      Radera
  3. Nu gjorde jag även som du. Har avbeställt hos CDON och hoppas på att Bokus ska bli min räddare i nöden :)

    SvaraRadera
  4. Jag beställde den från CDON den 21a, fått en orderbekräftelse och allt, men inte hört något mer från dom. Dock så stod det 5-15 leveransdagar så hoppas väl att den kommer någon gång iaf :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis samma som jag.. Hoppas den dyker upp snart då!

      Radera
  5. Hoppas du får bättre tur denna gång då :)

    SvaraRadera
  6. Jag förbokade min i häftad version på CDON, och fick precis som du ett mejl om att den var försenad, men senare samma dag var den helt plötsligt på väg och dagen efter låg den i mitt postfack! Nu är den såklart utläst... ;) Hoppas du får din snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud vad fuskigt! :D Då hade du säkert förbokat före mig och de hade väl inte så många inne så de tog slut innan jag fick min...

      Radera