tisdag 1 oktober 2013

Cover Reveal: Raging Star

Nytt omslag! 
Vi har fått ett alldeles nytt och fräscht omslag till 
den tredje och avslutande delen i Moira Youngs Dust Lands-serie. 
Omslaget är helt ok, ingen favorit men det passar i alla fall med de resterande böckerna. Men ser inte killen lite konstig ut? Den gröna färgen är dock riktigt snygg!


Raging Star
Jag har läst de två första böckerna i den här serien och jag tyckte riktigt mycket om dem och vill gärna sätta tänderna i den här!
Tyvärr är datumet satt till april 2014 och jag som har de två tidigare böckerna på svenska får nog vänta ännu längre... 

Dust Lands-serien
    
Det absolut snyggaste med den här serien är bakgrundsfärgerna! Jag gillar att de är färgglada och lyser upp omslagen.





2 kommentarer:

  1. Åh äntligen! Sugigt bara att det är så långt kvar. Har också läst de första delarna på svenska så jag väntar med dig. Hoppas De kan vara snabba på översättningen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får hoppas på snabba översättare :)

      Radera